اطلاعیه سازمان سنجش درباره کدهای ۱۱ تا ۲۴ کارنامه نهایی

سازمان سنجش و آموزش کشور در اطلاعیه اعلام کرد داوطلبانی که در کارنامه نهاییشون یکی از کد های ۱۱ ، ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۵ ، ۱۷ ، ۱۸ ، ۲۰ ، ۲۱ ، ۲۲ ، ۲۳ ، ۲۴ نوشته شده جزو معرفی  شدگان چند برابر ظرفیت این دانشگاه ها هستند و طبق دستور العملی که منتشر شده باید عمل کنند:

متن کامل اطلاعیه سازمان سنجش:

پیرو اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مورخ ۹۶/۰۶/۲۵ آزمون سراسری سال۱۳۹۶ مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ که در زمان اعلام نتایج نهایی بجای کد قبولی و یا علاوه بر کد رشته محل قبولی متمرکز برای آنان یکی از کدهای:

۱۱ و ۱۷ (دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی)،

۱۲ (رشته‌های تحصیلی دانشگاه شاهد)،

۱۴ (رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری)،

۱۵ (رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی)،

۱۸ (رشته‌های تحصیلی دانشکده غیرانتفاعی رفاه)،

۲۰ (دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله «عج»)،

۲۱ (دانشگاه شهید مطهری)،

۲۲ (دانشگاه مذاهب اسلامی)،

۲۳ (دانشگاه صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران)،

۲۴ (الهیات و معارف اسلامی و ارشاد دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع))

اعلام گردیده، می‌رساند با توجه به اولویت کد رشته محل انتخابی، این افراد در ردیف معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت برای انجام مصاحبه و مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی دانشگاهها و موسسات فوق قرار گرفته‌اند و می‌بایست برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در روزهای تعیین شده به شرح جداول ذیل با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل: اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) به موسسات ذیربط مراجعه نمایند.

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید

مشاور (رتبه برتر)توضیحات
دکتر غزل حسین پور رتبه 743 بهترین مشاور کنکور تجربی هزینه مشاوره تحصیلی کنکور مشاوره کنکور تلفنی برنامه ریزی کنکور پزشکیغزل حسین پور

مشاور تجربی

مشاهده اطلاعات
سید حسن حسینی رتبه 275 مشاوره کنکور ریاضی فیزیک دبیر ریاضی رشته ریاضی مشاور متوسطه اول برنامه ریزی پایه نهم تیزهوشانسیدحسن حسینی

مشاور رشته ریاضی و متوسطه اول

مشاهده اطلاعات
عطیه اسدی باغان رتبه 8 برنامه ریزی برای کنکور انسانی مشاوره کنکور رشته انسانی بهترین مشاور کنکور برنامه ریزی درسی آنلاینعطیه اسدی

مشاور رشته انسانی

مشاهده اطلاعات

راه‌های رزرو مشاوره و برنامه‌ریزی درسی بلندمدت:

📩 روش اول: شما می‌توانید یک پیامک حاوی «نام و نام خانوادگی خودتان + رشته و پایه تحصیلی + نام مشاور مورد نظرتان + تعداد ماه‌های مورد نظرتان برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» را در قالب یک SMS به شماره پیامک پشتیبانی ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید تا پس از هماهنگی با مشاور مورد نظر، ایشان در کوتاه ترین زمان ایشان با شما تماس بگیرند و شرایط و خدمات و هزینه ماهانه برنامه ریزی و مشاوره را برای شما توضیح دهند.

📱 روش دوم: علاوه بر روش فوق، در صورت تمایل جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می‌توانید درخواست خود را در زمینه برنامه‌ریزی درسی و مشاوره ماهانه یا سالانه در یکی از پیام‌رسان‌ها (تلگرام، روبیکا، ایتا، شاد، سروش، بله، گپ، آی گپ، واتساپ) به آیدی moshaverane100@ یا به شماره موبایل ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود. ما کمترین قیمت مشاوره کنکور و معتبرترین مشاور کنکور در هر رشته را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلفن مشاوران ۱۰۰ آیدی پیام رسان روبیکا مشاوران 100 شبکه اجتماعی صد moshaverane100

درباره‌ی مشاوران 100

گروه آموزشی مشاوران 100 متشکل از رتبه های برتر کنکور در زمینه برنامه ریزی و مشاوره برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری فعالیت دارد. کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۵ نظر


  1. سلام ، تکلیف اون دست از داوطلبانی که کد ۵ در کارنامه نهایی برای کد رشته های فرهنگیان داشتن چیه؟ نتیجه نهایی برای ما کی منتشر میشه؟

  2. سلام دانشگاه آزاد شهریار کاردانی دامپزشکی داره؟

  3. قاسم امیری

    سلام ببخشید من دانشگاه صداوسیما(شرایط خاص)قبول شدم اگه یک رشته نیمه متمرکز هم قبول بشم،ایا باید برای انصراف از دانشگاه صداوسیما خسارت بدم؟خسارتش چه قدر هست؟

    • مشاوران 100

      سلام، اگه رشته متمرکزی که تعهد داره قبول شده باشید و تعهد خدمت یا هر تعهد محضری دیگه ای داده باشید، در صورت انصراف از اون دانشگاه برای ثبت نام دوره نیمه متمرکز طبق سند تعهد محضری که دادین باهاتون رفتار میشه. ضمنا در صورت قبولی در یک رشته محل نیمه متمرکز، قبولی شما در رشته متمرکز اولی خودبخود لغو میشه.

  4. یه سوال اگه کسی مصاحبه قبول نشه سال بعد از کنکور محروم میشه؟

    • مشاوران 100

      کسی که هیچ رشته ای در دوره روزانه (چه نیمه متمرکز و چه متمرکز) قبول نهایی نشده باشه صرفا از این نظر از کنکور سال بعد و انتخاب رشته روزانه سال بعد محروم نمیشه.

  5. ببخشید اگه کسی مصاحبه قبول نشه سال بعد از کنکور محروم میشه؟

  6. ببخشید دانشگاه غیرانتفاعی رفاه کد ۱۸ زده باید کی برم مصاحبه چه روزی؟؟

    • مشاوران 100

      دانشکده غیرانتفاعی رفاه اعلام کرده که خودشون با داوطلب ها تماس میگیرن و تاریخ و مکان رو اعلام میکنن.

  7. سلام رشته علوم قضایی دانشگاه علوم قضایی خانم ها هم میتونن برن؟

  8. سلام تو مصاحبه چه سوالاتی میپرسن؟



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *